RSS

Неділя, 19.05.2024
Реклама

Опубліковано: 31.07.2012 о 15:49. Розділ: Інтернет-сервіси
Реклама у Facebook ефективна лише у 20% випадків 
За словами представників Limited Run, короткий час у компанії була власна корпоративна сторінка на Facebook під назвою Limited Pressing. Компанія Limited Run управляє власним веб-сервісом, який дозволяє представникам музичної індустрії в особі незалежних музикантів, композиторів і виконавців створювати і розміщувати в мережі власні онлайн-магазини для продажу музичного контенту та фізичних товарів.


Пізніше Limited Run вирішила перейменувати свою сторінку, змінивши її ім'я з Limited Pressing на Limited Run. Однак виявилося, що соціальна мережа дозволить це зробити тільки в тому випадку, якщо вона погодиться купувати рекламу в Facebook. «Вони заявили, що дозволять нам змінити ім'я. Але тільки в тому випадку, якщо ми погодимося витрачати на рекламу $2 тис. або більше щомісяця. Facebook шантажував нас нашим власним брендом », - кажуть представники Limited Run.

Однак основним висновком експериментів Limited Run з рекламними кампаніями в Facebook став той факт, що більшість кліків по рекламі в соціальній мережі були зроблені ботами, а не реальними користувачами. Згідно з підрахунками фахівців компанії, реальними були лише 20% всіх кліків, які оплачувалися рекламодавцем. Таким чином, решта, близько 80% кліків були зроблені ботами.

«Боти завантажували нашу сторінку і піднімали вартість реклами на сайті. Ми спробували зв'язатися з адміністрацією Facebook з цього питання. На жаль, вони нам не відповіли. Чи знаємо ми, кому належать ці боти? Ні. Звинувачуємо ми Facebook у використанні роботів для збільшення своїх доходів від онлайн-реклами? Ні. Знаходимо ми це дивним? Так », - зазначають представники Limited Run.

В результаті, компанія вирішила припинити використання сторінки в Facebook для просування свого бізнесу і замість цього почала використовувати сервіс Twitter.

Представники Facebook уже прокоментували даний звіт, заявивши, що займаються розслідуванням заяв про велику кількість фальшивих кліків. «Зараз ми розслідуємо ці заяви. Що стосується питання зі зміною назви сторінки компанії, ймовірно тут мало місце якесь непорозуміння. Ми не беремо грошей за зміну імені сторінки. Зараз ми намагаємося розібратися в цьому », - заявив менеджер зі зв'язків з громадськістю Facebook.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 5.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3383. Джерело: itechnology.org.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus