Реклама
Опубліковано: 05.11.2012 о 13:44. Розділ: IT Компанії
В 2013 році компанія Samsung змінить свій імідж | ||||
На січневій виставці CES 2013, що пройде в Лас-Вегасі, компанія Samsung оголосить про радикальні зміни свого бренду. За непідтвердженою інформацією, корейська корпорація готується до масштабних змін свого міжнародного іміджу. Образ компанії повинен стати яскравіше і помітніше для посилення конкуренції з Apple. Над створенням нового бренду, буде працювати колишній директор з маркетингу компаній Nike і Starbucks Скотт Бедбері. Стверджується, що зніни торкнуться і нинішнього логотипа Samsung, а також кожній лінійці продуктів буде відповідати якийсь колір. Логотип Samsung Крім того, на CES корейський виробник, як очікується, привезе «розумний телевізор», що базується на платформі bada. Читайте також: Реклама Рейтинг: 4.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама