RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 05.11.2012 о 13:44. Розділ: IT Компанії
В 2013 році компанія Samsung змінить свій імідж 
На січневій виставці CES 2013, що пройде в Лас-Вегасі, компанія Samsung оголосить про радикальні зміни свого бренду. За непідтвердженою інформацією, корейська корпорація готується до масштабних змін свого міжнародного іміджу. Образ компанії повинен стати яскравіше і помітніше для посилення конкуренції з Apple.


Над створенням нового бренду, буде працювати колишній директор з маркетингу компаній Nike і Starbucks Скотт Бедбері. Стверджується, що зніни торкнуться і нинішнього логотипа Samsung, а також кожній лінійці продуктів буде відповідати якийсь колір.

Логотип Samsung

Крім того, на CES корейський виробник, як очікується, привезе «розумний телевізор», що базується на платформі bada.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 4.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3717. Джерело: tech.onliner.by
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus