Реклама
Опубліковано: 13.02.2013 о 12:32. Розділ: Інтернет-сервіси
Соцмеража "Вконтакте" запускає новий механізм реклами | ||||
Найбільша соціальна мережа в країнах СНД "ВКонтакте" оголосила про запуск нового механізму для рекламних оголошень - ретаргетінг. Ретаргетінг - інструмент, що дозволяє рекламодавцям звертатися до клієнтів, які вже переглянули рекламований продукт. До тих, хто відвідав сайт рекламодавця, але не зробив покупку або, навпаки, придбав певний товар. За допомогою нового механізму і власної бази партнери "ВКонтакте" зможуть знаходити перетин аудиторій бізнесу і соціальної мережі для більш прицільного таргетування оголошень. Перший час така можливість буде доступна для великих партнерів "ВКонтакте". За словами заступника генерального директора "ВКонтакте" Іллі Перекопського, будь-яка компанія, яка збирає адреси електронної пошти і мобільні телефони покупців, зможе звернутися до них зі сторінок мережі, що в рази збільшить ефективність реклами за рахунок повторної комунікації.
Читайте також: Реклама Рейтинг: 4.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама