Реклама
Опубліковано: 29.08.2012 о 17:09. Розділ: Інтернет-сервіси
Соціальна мережа для мегапопулярних особистостей | ||||
Шведський бізнесмен Ерік Вахтмайстер запустив соціальну мережу Best of All Worlds, цільовою аудиторією якої є «кращі з кращих» з числа користувачів інтернету. На думку Вахтмайстера, його сервіс буде цікавий приблизно 1% від інтернет-аудиторії - особливо представникам шоу-бізнесу, урядів, реклами і т. д. «Мова йде не тільки про багатих або елітних, але і про дійсно витончених, мудрих та з гарним почуттям смаку людей», - заявив засновник нової соціальної мережі. За задумом Вахтмайстера, його проект допоможе таким людям знайти точки дотику, обмінятися досвідом і розповісти про те, що відбувається в сферах діяльності, в яких вони є кращими. Стати учасником Best of All Worlds можна тільки за запрошенням. Вахтмайстер не став розкривати інформацію про те, яким чином він збирається монетизувати проект. Варто відзначити, що для бізнесмена запуск соцмережі подібного типу не став новим досвідом. Він є одним з співзасновників аналогічного проекту, aSmallWorld, що стартував у 2004 році, проте кілька років тому Вахтмайстер залишив раду директорів сервісу. Читайте також: Реклама Рейтинг: 5.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама