RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 08.09.2014 о 12:26. Розділ: Інтернет-сервіси
Slando стає OLX 
З 15 вересня 2014 року найбільша в Україні дошка оголошень Slando.ua буде перейменована в OLX.ua. Успішний онлайн-проект буде працювати під новим брендом OLX і приєднається до найбільшої у світі мережі сайтів безкоштовних оголошень.


Ребрендинг буде включати в себе тільки зміну назви та логотипу. Також, для зручності користувачів в OLX.ua буде додана українська версія сайту. Всі інші опції, як свідчить слоган ребрендингу – "Змінюється ТІЛЬКИ НАЗВА, все інше залишається як раніше", - будуть працювати в попередньому режимі. Це стосується загального дизайну, функціоналу й роботи мобільних додатків сайту. Користувачі, як і завжди, зможуть відправляти повідомлення, зберігати закладки та користуватися всіма можливостями сайту. 

Головне завдання ребрендингу, за словами керівника проекту OLX.ua Сергія Гапоченка – збереження всіх досягнень та успіхів, які були напрацьовані Slando.UA на українському ринку. А це 4,5 млн. відвідувачів сайту щомісяця. "Ми хочемо зберегти нашу аудиторію, що активно користувалася Slando і зміцнити ту позитивну репутацію, яку завоював сервіс за 7 років. Подальший розвиток продовжиться вже під брендом OLX. Зі змін – буде додана українська версія сайту. Ніяких додаткових процедур, які ускладнюють користування сервісом, не буде. Ми залишимося вірними трьом головним принципам: швидко, легко і безкоштовно, за що нас цінують наші користувачі".

OLX є всесвітньо відомою міжнародною мережею сайтів, що надають безкоштовно послуги онлайн-дошки оголошень. Всього в міжнародну мережу сьогодні входить 114 країн. При цьому кожен із сайтів надає послуги тільки для своєї країни, у якій він працює. Так, український OLX.ua буде давати можливість розміщувати оголошення на сайті тільки жителям України. 

Більше 140 мільйонів унікальних відвідувачів заходять на майданчики OLX у 114 країнах по всьому світу. OLX є провідним сайтом безкоштовних оголошень на ринках Індії, Бразилії, Португалії, Таїланду та ін. У квітні 2014 року сайти оголошень групи Naspers у Румунії, Болгарії, Казахстані, Білорусі, Угорщини та Польщі також змінили свою назву. Мета ребрендингу – зміцнити та розширити міжнародну присутність бренду OLX на глобальному рівні.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 4.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 6794. Джерело: slando.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus