Реклама
Опубліковано: 26.02.2013 о 14:01. Розділ: IT Компанії
Samsung поступово відбирає у Google ринок мобільної реклами | ||||
Компанія Google стурбована швидкими темпами розвитку корейського гіганта Samsung, побоюючись що найбільший виробник мобільних пристроїв в світі може стати монополістом на ринку мобільної реклами. Google має намір виправити ситуацію, налагодивши більш тісні стосунки з прямими конкурентами Samsung - зокрема, з компаніями HTC і Hewlett-Packard. Крім того, існує "страховка" у вигляді корпорації Motorola Mobility. Статистика: На частку Samsung припадає 39,6% ринку Android-смартфонів. Решта компаній, поки і близько не змогли підібратися до конкурента, з цієї причини корейський виробник може диктувати свої умови або повністю переорієнтувати ОС Android на свої власні сервіси. Представники Google і Samsung відмовилися коментувати дану інформацію. Читайте також: Реклама Рейтинг: 4.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама