RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 26.02.2013 о 14:01. Розділ: IT Компанії
Samsung поступово відбирає у Google ринок мобільної реклами 
Компанія Google стурбована швидкими темпами розвитку корейського гіганта Samsung, побоюючись що найбільший виробник мобільних пристроїв в світі може стати монополістом на ринку мобільної реклами.


Google має намір виправити ситуацію, налагодивши більш тісні стосунки з прямими конкурентами Samsung - зокрема, з компаніями HTC і Hewlett-Packard. Крім того, існує "страховка" у вигляді корпорації Motorola Mobility.

Статистика: На частку Samsung припадає 39,6% ринку Android-смартфонів. Решта компаній, поки і близько не змогли підібратися до конкурента, з цієї причини корейський виробник може диктувати свої умови або повністю переорієнтувати ОС Android на свої власні сервіси.

Представники Google і Samsung відмовилися коментувати дану інформацію.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 4.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3350. Джерело: The Wall Street Journal
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus