RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 29.05.2012 о 11:03. Розділ: Програмне забезпечення
Реклама у комп'ютерних іграх 

З розвитком медіаіндустрії, рекламні ролики поступово займають все нові позиції. Від телевізійної реклами, до реклами на YouTube, від прихованої реклами в кіно (product placement), до прихованої реклами в іграх (наприклад, Deus Ex: Human Revolution). Недивлячись на все, компанія Sony вирішила піти ще далі, подавши заяву, для реєстрацію патенту на технологію, яка дозволить переривати  комп'ютерні та консольні ігри рекламою .

На приставці PlayStation 3 випущено чимало безкоштовних ігор, таких як онлайнові багатокористувацькі ігри DC Universe Online і Free Realms. За задумом Sony, рекламні вставки в таких іграх дозволять розробникам отримати прибуток, або принаймні, знизити збитки, які виникають під час їх створення.

У патенті описується алгоритм, який буде сповільнювати ігровий процес і виводити на екран попередження про «рекламну паузу», після  закінчення реклами, буде виводитися попередження про відновлення гри. Поки невідомо, втілиться ця технологія в життя чи ні, однак законослухняним користувачам, які купують ліцензійні ігри за ціною близько $ 60, така ідея навряд чи припаде до смаку. Цілком логічно бачити рекламу в безкоштовних телевізійних передачах і фільмах, однак ніхто досі не додумався вставляти її посеред показу фільму в кінотеатрі або на купленому DVD-диску.

Використано матеріал з www.oszone.net  
Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 4.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3718. Джерело: itechnology.org.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus