Реклама
Опубліковано: 29.05.2012 о 11:03. Розділ: Програмне забезпечення
Реклама у комп'ютерних іграх | ||||
З розвитком медіаіндустрії, рекламні ролики поступово займають все нові позиції. Від телевізійної реклами, до реклами на YouTube, від прихованої реклами в кіно (product placement), до прихованої реклами в іграх (наприклад, Deus Ex: Human Revolution). Недивлячись на все, компанія Sony вирішила піти ще далі, подавши заяву, для реєстрацію патенту на технологію, яка дозволить переривати
комп'ютерні та консольні ігри
рекламою . На приставці PlayStation 3 випущено чимало безкоштовних ігор, таких як онлайнові багатокористувацькі ігри DC Universe Online і Free Realms. За задумом Sony, рекламні вставки в таких іграх дозволять розробникам отримати прибуток, або принаймні, знизити збитки, які виникають під час їх створення. У патенті описується алгоритм, який буде сповільнювати ігровий процес і виводити на екран попередження про «рекламну паузу», після закінчення реклами, буде виводитися попередження про відновлення гри. Поки невідомо, втілиться ця технологія в життя чи ні, однак законослухняним користувачам, які купують ліцензійні ігри за ціною близько $ 60, така ідея навряд чи припаде до смаку. Цілком логічно бачити рекламу в безкоштовних телевізійних передачах і фільмах, однак ніхто досі не додумався вставляти її посеред показу фільму в кінотеатрі або на купленому DVD-диску. Читайте також: Реклама Рейтинг: 4.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама