RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 10.07.2012 о 13:26. Розділ: Програмне забезпечення
Про плани на завтрішній день, вам розповість смартфон 
Рекламісти постійно шукають нові можливості підвищення користі від реклами і тепер у них є новий інструмент - алгоритм від британських вчених, як повідомляє TechnologyReview. З його допомогою вони зможуть точно сказати, куди ви захочете піти завтра і показати вам найбільш підходящі пропозиції.



Додаток на базі цього алгоритму ще безіменний, так як навіть сам алгоритм ще знаходиться в бета-версії і недоступний для користування широкій публіці. Але розробники вже проводять його випробування.

На першому етапі в випробуваннях взяли участь дві сотні людей, для яких система змогла з точністю до двадцяти метрів передбачити, де опиниться користувач через 24 години. Такий точний прогноз, розробники програми отримали, враховуючи не тільки переміщення самого користувача, але і його друзів, родичів і т.д.. Коли ж дані про друзів не враховувалися, похибка складала кілька кілометрів.

Наприклад, кожен вівторок,  у 6:00 вечора, Сьюзан ходить у фітнес-клуб, завжди одною дорогою. Але раптом в минулий вівторок Сьюзан зайшла в цей час в магазин. Це могло б збити алгоритм з пантелику, але завдяки відомостям про близьких людей він знає, що зараз поруч зі Сьюзан знаходяться її друзі - Джо і Боб, які теж ходять на фітнес. Враховуючи це, алгоритм здогадається, що сьогодні Сьюзан не піде в магазин, а попрямує в спортзал.

Як розповів один з розробників, за допомогою цього алгоритму показ реклами буде більш точний. Наприклад, якщо відомо, що людина через якийсь час захоче піти в ресторан, тоді вона більш уважно вивчить  рекламу ресторанів і вибере такий ресторан який їй сподобався.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 5.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3137. Джерело: itechnology.org.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus