Реклама
Опубліковано: 29.11.2012 о 12:31. Розділ: Інтернет-сервіси
Microsoft: Результати пошуку Google проплачені | ||||
Компанія Microsoft напередодні різдвяних свят запустила рекламну кампанію Don't Get Scroogled, в рамках якої корпорація попереджає про проплачену видачу результатів пошуку Google. Як наголошується в блозі софтверного гіганта, зараз користувачам пропонують не релевантні, а «спонсорські» результати. «Google зараз сама ж порушує правила, завдяки яким в свій час стала довіреним брендом. Тепер вони кажуть, що реклама - це "більше, ніж відповіді на запитання користувачів"», - пише Microsoft. Відтепер «релевантність» залежить від того, яку суму заплатив рекламодавець, а не від справжньої популярності товару (якщо мова йде про пошук подарунків, наприклад). Однак, вважають в Microsoft, вихід є, і полягає він у використанні її фірмової пошукової системи - Bing. «Пошукова видача - це одне, сплачена реклама - інше», - зазначають автори запису. «Ми не станемо застосовувати модель "популярність за гроші". Ми вважаємо, що не можна піддавати користувачів ризику заплатити за товар більше тільки тому, що вони скористалися пошуком Google», - продовжує Microsoft. Нагадаємо, раніше вже публікувалися дослідницькі дані, згідно з якими пошукові результати в Google займають менше 20% сторінки. Інший простір віддано під елементи інтерфейсу і реклами. Читайте також: Реклама Рейтинг: 1.5
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама