RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 18.06.2012 о 11:20. Розділ: IT Компанії
Яким методом працює відділ збуту компанії Apple 
Перед вами типовий Apple Store. Нічого надприродного: скло, дерево, метал, айпеди, айфони, макбуки і люди, нібито готові купити все і відразу. Але Кармін Галло, автор відомої книги "iПрезентація" і тренер з ораторського мистецтва, знайшов дещо неймовірно цікаве в цій, здавалося б, простій системі візуального мерчандайзингу.


Погляньте на фото - всі ноутбуки Apple розкриті під одним і тим же кутом, за дотриманням якого, співробітники Apple стежать за допомогою окремої програми для iPhone - Simply Angle [iTunes link].



Може здатися, що Apple виставляє свої ноутбуки однаково виключно з естетичних причин. Частково це так. Столи не перевантажені зайвими елементами, так само як і самі продукти. Але головна причина в іншому. Виявляється, за цим стоїть велика ідея.

Екрани ноутбуків Apple трохи нахилені для того, щоб відвідувачі відчули необхідність підлаштувати кут нахилу дисплея під себе - іншими словами, доторкнутися до комп'ютера.

Таким чином, встановлюється контакт між користувачем і продуктом. Далі у відвідувача виникає шанс розглянути вміст екрану і натиснути куди-небудь. Все до цього готове.

Всі комп'ютери і планшети в Apple Store "забиті" різними іграми і програмами, а також підключені до інтернету. Apple хоче, щоб ви самостійно побачили і поекспериментували з програмами та Інтернетом - для того, щоб особисто відчути міць і можливості цих пристроїв.

Отже, контакт налагоджений, канал отримання інформації відкритий. Людина починає бавитись з пристроєм, звикає до нього - а так і до покупки зовсім недалеко. При цьому у клієнта виникає відчуття, що він сам захотів купити цей пристрій.

Співробітникам магазину залишається тільки стежити, щоб ніхто нічого не ламав і бути готовими відповісти на будь-яке питання відвідувачів. У свою чергу, ті можуть залишатися в магазині з відкриття до закриття, сидіти в інтернеті і грати в ігри, навіть працювати - і жодна жива душа не посміє перешкодити. Бо завтра ця людина може повернутися, але вже з іншою метою. І банківською картою в кишені.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 5.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3557. Джерело: itechnology.org.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus