Реклама
Опубліковано: 17.10.2012 о 12:33. Розділ: IT Компанії
Facebook по ціні бренду обігнав Google і Apple | ||||
Виходячи з рейтингу General Sentiment, Facebook став найдорожчим брендом в світі. Показник розраховується на підставі кількості згадувань торгової марки в повідомленнях ЗМІ та соціальних медіа. Соціальна мережа була вперше включена в даний рейтинг і зі старту змогла зайняти лідируючу позицію з показником в $751 млн. На другому місці знаходиться Apple ($657 млн), за нею слідує Google ($547 млн), четверта позиція належить MTV ($536 млн), п'ята - Amazon ($258 млн). У десятці лідерів вказані також Samsung ($249 млн), Microsoft ($240 млн), HP ($131 млн), Disney ($120 млн) і Yahoo! ($117 млн). Як зазначає Forbes, торік Google лідирувала в рейтингу, проте здала свої позиції. Корпорація Apple не змінила свого положення, а MTV піднялась з 15-го на 4. Читайте також: Реклама Рейтинг: 5.0
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter. | ||||
Реклама