RSS

Понеділок, 25.11.2024
Реклама

Опубліковано: 17.10.2012 о 10:21. Розділ: IT Компанії
Бренд BlackBerry опустився на саме дно 
Прихильники бренду BlackBerry відчувають себе білими воронами в світі iPhone і Android-смартфонів. Як пише The New York Times, власники апаратів від канадської компанії RIM почувають себе ніяково через жарти в їхню сторону і навіть починають соромитися своїх BlackBerry.


Всього кілька років тому BlackBerry займали половину американського ринку смартфонів і вважалися вершиною технологічності. Тепер все змінилося: частка пристроїв скоротилася до 5%, а власникам BlackBerry соромно показувати свій смартфон на конференціях, передає The New York Times.

Сьогодні користувачі канадських телефонів виглядають так само безглуздо, як відвідувачі давно забутої, але колись популярної соцмережі MySpace, стверджує видання. Власники BlackBerry почуваються безпорадними, оскільки такі сервіси, як замовлення столика в ресторані чи бронювання квитків, розраховані на iOS і Android. Погіршує ситуацію технічне відставання RIM від конкурентів.

Єдине, що людям ще подобається в BlackBerry, - фізична клавіатура. Втім, аналітики впевнені, що це не врятує RIM. За їх словами, компанія остаточно і безповоротно втратила клієнтів.

Читайте також:
Реклама

Рейтинг: 1.0

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Переглядів: 3540. Джерело: itechnology.org.ua
 



Реклама

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

  Система Orphus